Toimitusehdot

Yleiset toimitusehdot

Päivitetty: 30.07.2018

1. Yleisten toimitusehtojen soveltamisala

Näitä yleisiä toimitusehtoja (jäljempänä "toimitusehdot") sovelletaan kaikkiin sopimuksiin, jotka solmitaan verkkokaupan www.biolindo.fi kautta niceshops GmbH-yrityksen ja kuluttajina toimivien asiakkaiden välille.

Kuluttajat ovat luonnollisia henkilöitä, jotka solmivat sopimuksen sellaiseen tarkoitukseen, jota ei voida laskea kuuluvaksi heidän kaupallisen tai itsenäisen ammatinharjoittamisensa piiriin.

2. Toimitusehtojen hyväksyminen

Asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot ja myöntyy niiden ehtoihin tehdessään tilauksen. Sopimusosapuolet sopivat käyttävänsä itävaltalaista oikeutta. Jos kuluttajan asuinpaikka, oleskelupaikka tai työpaikka on Itävallassa, silloin voidaan häntä vastaan nostetun kanteen tapauksessa perustella vain sen oikeusistuimen vastuu, jonka piirissä asuin- tai oleskelupaikka tai työpaikka on; tämä ei päde jo olemassa oleviin riitatapauksiin.

3. Torjumisehto

Jos asiakas vetoaa yleisiin toimitusehtoihin tai sopimusehtoihin, jotka eroavat näistä toimitusehdoista, vaatimus hylätään, ellei sitten niceshops GmbH hyväksy niitä erikseen.

4. Sopimuksen solmiminen

4.1. Yrityksen niceshops GmbH verkkosivusto osoitteessa www.biolindo.fi

Tuotteiden esittely sivustolla ei ole tarjous sanan oikeudellisessa merkityksessä. Asiakasta vain kehotetaan tekemään tarjous. Oikeudellisesti asiakas tekee tarjouksen tekemällä tilauksen. Tilauksen vastaanottamisen vahvistaminen tapahtuu yhdessä tilauksen saapumisen kanssa heti tilauksen lähettämisen jälkeen automaattisella sähköpostilla. Tämä sähköpostivahvistus tarkoittaa kauppasopimuksen voimaan astumista.

4.2. Tilaaminen

Verkkokaupan www.biolindo.fi tuotevalikoiman yleiskatsauksessa asiakas voi valita haluamansa tuotteen (tuotteet) klikkaamalla painiketta "lisää ostoskoriin". Valitut tuotteet tallennetaan asiakkaan verkkokaupassa www.biolindo.fi asioinnin aikana väliaikaisesti ostoskoriin. Klikkaamalla painiketta "siirry kassalle" ostoskorissa listattujen tuotteiden vieressä asiakas etenee tilauksen tekemisessä. Seuraavalla sivulla asiakasta pyydetään kirjautumaan verkkokauppaan, jos hänellä on jo tili, tai rekisteröitymään. Sen jälkeen asiakas valitsee haluamansa toimitusosoitteen ja maksutavan ja antaa maksuun tarvittavat tiedot. Valitessaan ulkopuolisen maksupalvelun, kuten esim. PayPalin, asiakas siirtyy ulkopuoliselle, kyseessä olevan maksupalvelun verkkosivulle. Ennen tilauksen lähettämistä kaikki tilausta koskevat oleelliset tiedot näkyvät "tilauksen yhteenvedossa". Asiakkaalla on mahdollisuus tarkistaa tilauksensa tiedot vielä kertaalleen ja tarvittaessa korjata niitä ennen kuin hän lähettää tilauksensa yritykselle niceshops GmbH klikkaamalla painiketta "tee tilaus ja maksa". Klikkaamalla painiketta "tee tilaus ja maksa" asiakas tekee sitovan tarjouksen valitsemansa tavaran ostosta.

Alkoholin myyminen alle 18-vuotiaille on laissa kielletty. Meidän tarjouksemme alkoholin osalta on suunnattu vain täysi-ikäisille. Tilatessasi meiltä vakuutat, että tavaran vastaanottaja on yli 18-vuotias.

4.3. Tilausvahvistus (=sopimuksen solmiminen)

niceshops GmbH lähettää tilauksen jättämisen jälkeen vahvistuksen asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen, joka vahvistaa tilauksen saapumisen ja näyttää sen sisällön (jäljempänä tilausvahvistus). Tilausvahvistus ei tarkoita, että niceshops GmbH hyväksyy asiakkaan ostotarjouksen. Jos niceshops GmbH hylkää sopimuksen solmimisen, tämä ilmoitetaan asiakkaalle välittömästi sähköpostitse.

5. Sopimustekstin tallentaminen

Sopimusteksti, eli asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, tallennetaan yrityksen niceshops GmbH toimesta, ja asiakas voi nähdä sen "oma tili" -osion kohdasta "tilaukseni". Joka tapauksessa niceshops GmbH lähettää aina tilausvahvistuksen ja nämä toimitusehdot asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

6. Peruuttaminen ja purku

Voit palauttaa saadun tavaran ilman syyn nimeämistä 14 päivän sisällä palautuslähetyksellä. Tietoja palautuslähetyksen tekemisestä löydät täältä.

Peruuttamisoikeusselvitys

Seuraava peruuttamisoikeusselvitys koskee tavaroita, jotka voidaan lähettää postipakettina.

Peruuttamisoikeus tavaroille, jotka voidaan lähettää pakettina

Kuluttajana sinulla on oikeus purkaa tämä sopimus neljäntoista päivän sisällä ilmoittamatta syytä. Tilauksen peruuttamiseen oikeuttava aika on neljätoista päivää siitä päivästä alkaen, jolloin sinä tai valtuuttamasi henkilö, joka ei ole tavaran toimittaja, on ottanut haltuunsa tilauksen viimeisen tavaran.

Käyttääksesi peruuttamisoikeuttasi, sinun tulee ilmoittaa meille seuraavaan osoitteeseen

niceshops GmbH
Saaz 99
8341 - Paldau
AT

Sähköposti: suomi@biolindo.com
Fax: (+43) 720 710740 9000

selvällä ilmoituksella (esim. sähköpostilla, postitse lähetetyllä kirjeellä tai faksilla) päätöksestäsi purkaa tämä kyseinen sopimus.

Voit käyttää sitä varten meidän valmista peruuttamislomakettamme, mikä ei kuitenkaan ole pakollista. Peruuttamissoikeuden määräajan voimassaoloon riittää, että ilmoitat meille haluavasi käyttää peruuttamisoikeuttasi ennen määräajan umpeutumista.

Peruuttamisen seuraukset

Jos purat tämän sopimuksen, me olemme velvoitettuja palauttamaan sinulle kaikki maksut, jotka olemme saaneet sinulta, myös toimituskulut (poikkeuksena lisäkulut, jotka syntyvät, jos olet valinnut toisen toimitustavan kuin tarjoamamme halvimman standardilähetyksen), välittömästi ja viimeistään neljäntoista päivän kuluessa siitä päivästä alkaen, kun peruuttamisilmoituksesi on saapunut meille. Käytämme maksun palauttamiseen samaa palvelua, jolla olet alunperin maksanut tilauksesi, ellemme sitten sovi asiasta kanssasi erikseen toisin. Missään tapauksessa sinulta ei veloiteta kuluja takaisinmaksusta. Voimme kieltäytyä takaisinmaksusta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin, tai kunnes toimitat tositteen tavaran takaisinlähettämisestä, riippuen siitä, kumpi tapahtuu aiemmin.

Olet velvoitettu lähettämään meille tavaran takaisin tai luovuttamaan sen meille osoitteeseen

niceshops GmbH
Saaz 99
8341 - Paldau
AT

välittömästi ja viimeistään neljäntoista päivän kuluessa siitä päivästä lähtien, kun olet ilmoittanut meille tämän sopimuksen purkamisesta. Määräaika on voimassa, jos lähetät tavaran takaisin ennen neljäntoista päivän määräajan umpeutumista.

Palautukset seuraavista maista ovat ilmaisia:

Alankomaat, Belgia, Bulgaria, Espanja, Irlanti, Iso-Britannia, Itävalta, Kreikka, Kypros, Latvia, Liettua, Luxenburg, Puola, Portugali, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Tanska, Tsekki, Unkari, Viro.

Palautukset Italiasta, Sveitsistä ja muista maista, joita ei ole lueteltu yllä, tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella.

Sopimuksia toimitettavista tavaroista, jotka eivät ole esivalmistettuja ja joiden valmistamiseen vaaditaan kuluttajan henkilökohtaista valintaa tai päätöstä, tai jotka ovat selvästi kuluttajan henkilökohtaisiin tarpeisiin muokattuja, ei voida perua.

Kaikki lisätiedot aiheesta palautukset löydät täältä.

Peruuttamisoikeus ei päde seuraaviin sopimustapauksiin:

  1. Sopimukset toimitettavista tavaroista, jotka eivät ole esivalmistettuja ja joiden valmistamiseen vaaditaan kuluttajan henkilökohtaista valintaa tai päätöstä, tai jotka ovat selvästi kuluttajan henkilökohtaisiin tarpeisiin muokattuja,
  2. Sopimukset toimitettavista tavaroista, jotka voivat pilaantua nopeasti, tai joiden viimeinen käyttöpäivä on menossa pian umpeen,
  3. Sopimukset toimitettavista tavaroista, jotka eivät sovi terveys-ja hygieniasyistä palautettaviksi, jos niitä on toimituksen jälkeen avattu tai käytetty,
  4. Sopimukset toimitettavista tavaroista, jos nämä on sekoitettu peruuttamattomasti toimituksen jälkeen koostumuksensa takia toisten tuotteiden kanssa,
  5. Sopimukset toimitettavista alkoholijuomista, joiden hinta on sovittu sopimusta solmiessa, mutta jotka voidaan toimittaa aikaisintaan 30 päivää sopimuksen tekemisen jälkeen ja joiden senhetkinen arvo riippuu markkinoiden heilahduksista, joihin yritys ei voi vaikuttaa,
  6. Sopimukset toimitettavista ääni- tai videotallenteista tai tietokoneohjelmista sinetöidyssä pakkauksessa, kun tämä sinetöinti on poistettu toimituksen jälkeen,
  7. Sopimukset toimitettavista lehdistä, aikakauslehdistä tai kuvalehdistä, poikkeuksena kestotilaukset.

Klikkaa tästä, ladataksesi valmiin peruuttamiskaavakkeen.

Peruuttamisoikeusselvityksen loppu

7. Hinnat

1. Kaikki hinnat ovat kokonaishintoja; ne pitävät sisällään pakkaamiskulut ja lain määräämät liikevaihtoverot (arvonlisäverot).

2. Oikeus hintavirheisiin pidätetään. Jos oikea hinta on korkeampi, asiakkaaseen otetaan yhteyttä; sopimus astuu tässä tapauksessa voimaan vain, jos asiakas haluaa ostaa tuotteen kyseiseen hintaan. Jos oikea hinta on alhaisempi, niin silloin tämä hinta laskutetaan.

8. Toimituskulut

1. Ilmoitettuihin tuotehintoihin lisätään vielä toimituskulut. Tarkemmat lisätiedot toimituskulujen summasta saat tuotetarjousten yhteydessä.

Voimassaolevat arvonlisäverot sisältyvät toimituskuluihin.

2. Postiennakolla tai käteismaksulla toimituksen yhteydessä maksettaessa asiakkaan tulee maksaa siihen liittyvät lisäkulut. Summaa ei peritä asiakkaalta laskulla, vaan tämän on maksettava se välittömästi tavaran toimittajalle.

9. Toimitusehdot

1. Jollei toisin sovittu, toimitus tapahtuu asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Toimitamme myös noutopisteisiin.

2. Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan heti ostoskorissa. Maksettaessa ennakkomaksulla toimituksen määräaika alkaa maksun saavuttua yrityksen niceshops GmbH pankkitilille sitä seuraavana päivänä. Maksettaessa postiennakolla tai käteismaksulla toimituksen yhteydessä tai laskulla, toimituksen määräaika alkaa sopimuksen solmimista seuraavana päivänä. Muissa tapauksissa toimituksen määräaika alkaa tilauksen saapumisen jälkeisenä päivänä.

3. Jos tavara on vahingoittunut kuljetuksen aikana, asiakkaan on tehtävä välittömästi vahinkoilmoitus tavaran kuljettajalle, jotta vahinko rekisteröidään siellä.

4. niceshops GmbH ei kanna vastuuta tavarantoimittajista tai valmistajista johtuvista viivästyksistä. Jos toimitus tai sovitun toimitusajan sisällä toimittaminen ei ole mahdollista joistain niceshops GmbH-yrityksestä riippumattomista tekijöistä johtuen, yrityksellä niceshops GmbH on silloin oikeus purkaa sopimus osittain tai kokonaan. niceshops GmbH tiedottaa silloin välittömästi asiasta asiakkaalle. Korvausvaatimukset ovat tässä tapauksessa poissuljettuja. Asiakkaalle ilmoitetaan mahdollisista toimitusrajoituksista ennen tilauksen tekemistä.

10. Erääntyminen ja omistusoikeus

1. Kauppahinta on maksettava viimeistään tavaran toimituksen yhteydessä.

2. Toimitettu tavara pysyy niin kauan niceshops GmbH-yrityksen omistuksessa, kunnes tavara on kokonaan maksettu.

11. Maksuehdot

1. niceshops GmbH hyväksyy alla listatut maksutavat.

2. Ennakkomaksulla maksettaessa asiakas suorittaa tilisiirron ja maksaa laskun summan 14 päivän kuluessa sopimuksen solmimisesta niceshops GmbH-yrityksen tilille (pankkitiedot näkyvät tilausvahvistuksessa ja yrityksen tiedoissa verkkosivuilla). Tavara lähetetään vasta maksun tultua tilille.

3. Suoramaksulla maksettaessa niceshops GmbH saa asiakkaalta valtuudet veloittaa asiakkaan tililtä tilauksen yhteenvedon osoittaman summan. Asiakkaan vastuulla on, että tilillä on riittävästi katetta. Pankkiyhteyden muutokset on heti ilmoitettava niceshops GmbH-yritykselle. niceshops GmbH pidättää itsellään oikeuden veloittaa asiakkaalta kaikki kulut, jotka syntyvät näiden ohjeiden huomiotta jättämisestä.

Tarjotaksemme Itävallassa ja Saksassa asuville asiakkaille myös maksutavat suoramaksu ja lasku, teemme yhteistyötä yhtiön RatePAY GmbH, Franklinstr. 28-29, 10587 Berlin (jäjempänä "RatePAY") kanssa. Jos meidän ja asiakkaan välille syntyy pätevä ostosopimus käytettäessä RatePAY-maksutapaa, silloin maksuvaatimuksemme siirtyy RatePAY:lle. Käytettäessä RatePAY-erämaksu -maksutapaa, siirtyy maksuvaatimuksemme RatePAY GmbH:n yhteistyöpankille.

Jos valitset yhden tässä tarjotuista RatePAY-maksutavoista, suostut tilaustasi koskien henkilökohtaisten tietojesi eteenpäin antamiseen, jotta henkilöllisyytesi ja luottotietosi voidaan tarkistaa ja että RatePAY GmbH käsittelee tilauksesi.

Löydät kaikki yksityiskohdat RatePAY-maksutapoja koskevissa yleisissä toimitusehdoissa ja tietosuojalausunnossa, jotka ovat osa näitä yleisiä toimitusehtoja ja jotka astuvat aina voimaan, kun valitset jonkin RatePAY-maksutavan.

Asiakkaille Itävallasta pätevät seuraavat lisätyt yleiset toimitusehdot ja tietosuojalausunto koskien RatePAY-maksutapoja.

Asiakkaille Saksasta pätevät seuraavat täydentävät yleiset toimitusehdot ja tietosuojalausunto koskien RatePAY-maksutapoja.

4. Maksettaessa käteismaksulla toimituksen yhteydessä asiakas maksaa kulut suoraan toimittajalle. Tämän maksutavan lisäkulut riippuvat maasta, johon tilaus toimitetaan. Saat tiedon kuluista ennen tilauksen päättämistä.

5. Luottokortilla maksettaessa luottokorttiasi veloitetaan vasta, kun tilaus on päätetty. Tämä pätee myös, jos tilattuja tuotteita ei ole varastoituna ja voimme toimittaa tilauksen vasta muutaman päivän kuluttua. Yhteistyökumppanimme luottokorttimaksuissa on Six Payment Services. Lisää tietoa tietosuojasta löydät täältä.

6. Paypal - Maksat laskun summan Internet-palveluntarjoaja PayPalin kautta. Sinun tulee olla palvelun rekisteröitynyt asiakas tai rekisteröityä sinne. Kirjautumistietojen perusteella tapahtuvan oikeutuksen avulla voit vahvistaa maksun toimeenpanon meille. Lisätietoja saat tilausta tehdessä. Lisää tietosuojasta löydät täältä.

7. Valitessasi maksutavaksi RatePAYn voit maksaa ostoksesi laskulla jo ensimmäisestä tilauksesta alkaen.

8. Yhdessä Klarna Bank AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm tarjoamme seuraavat maksuvaihtoehdot. Maksu suoritetaan Klarnalle:

  • Lasku: Maksuaika on [14] päivää tavaroiden / lippujen lähettämisestä tai muiden palvelujen toimittamisesta. Täydelliset laskutusehdot maille, joissa palvelu on käytössä löytyvät täältä: Saksa, Suomi, Iso-Britannia, Alankomaat, Norja, Itävalta, Ruotsi.
  • Osamaksu: Klarnan rahoituspalvelulla voit maksaa tilauksesi kiinteillä tai joustavilla kuukausimaksuilla kassalle esitettyjen ehtojen mukaisesti. Maksut suoritetaan kuukausittaisen laskun kautta Klarnalta kunkin kuukauden lopussa. Lisätietoa maksuista, yleisistä ehdoista ja eurooppalaisista vakiomuotoisista luottotiedoista maissa, joissa tämä maksutapa on saatavilla, on täällä. (Saatavana vain seuraavissa maissa): Tanska, Saksa, Suomi, Iso-Britannia, Norja, Itävalta, Ruotsi.
  • Sofort: Käytössä Saksassa, Alankomaissa, Ruotsissa ja Itävallassa. Tiliäsi veloitetaan, kun kauppa on käsitellyt ja lähettänyt tilauksesi.
  • Pankkisiirto: Käytössä Saksassa, Alankomaissa, Ruotsissa ja Itävallassa. Tilisi veloitetaan heti tilauksen lähettämisen jälkeen. Aika ilmoitetaan sinulle sähköpostitse.

Käyttäessäsi maksuvaihtoehtoina laskua, osamaksua ja pannkisiirtoa tarvitsemme positiivisen luottotietojen tarkastuksen. Tätä varten lähetämme tiedot Klarnalle, jotta he voivat suorittaa tarkastuksen. Voimme tarjota sinulle ainoastaan luottotarkastuksen hyväksymät vaihtoehdot. Lisätietoja sekä Klarnan käyttöehdot löytyvät täältä. Yleistä tietoa Klarnasta löytyy täältä. Klarna käsittelee henkilötietoja nykyisten tietosuojamääräysten ja tietosuojalain sääntöjen mukaisesti, mikä käy ilmi Klarnan tietosuojaselosteesta.

9. Tilausprosessissa sinut ohjataan verkkosivuiltamme online-palveluntarjoaja Amazonin sivuille. Voit valita näillä sivuilla tallennetut toimitusosoitteet ja maksutavat ja vahvistaa tilauksen Amazonilla. Lopuksi sinut ohjataan takaisin sivuillemme, jossa voit päättä tilauksesi. Tilauksen jälkeen pyydämme Amazonia aloittamaan maksutapahtuman ja hyväksymään tarjouksen.

12. Vihevastuu

1. Jollei muuta ole päätetty, kauppasopimuksiin pätevät yleiset lakisääteiset määräykset.

2. Virhevastuu ei päde, jos asiakas on aiheuttanut vahingon itse. Tämä pätee erityisesti kulutustavaran vääränlaiseen käsittelyyn, käyttöön tai ei-sallittuihin korjausyrityksiin.

3. Lyhentynyt vanhenemismääräaika ei ole voimassa vahinkojen tapauksessa, jotka johtuvat niceshops GmbH-yrityksen huolimattomuudesta aiheutuvasta velvollisuuksien laiminlyömisestä, tai niceshops GmbH -yrityksen laillisen edustajan tai toimeenpanijan tahallisesta tai huolimattomuudesta aiheutuvasta velvollisuuksien laiminlyömisestä. Lyhentynyt virhevastuuajan vanheneminen ei ole voimassa vahingonkorvausvaatimuksille, jotka johtuvat oleellisten sopimusvelvollisuuksien huolimattomuudesta johtuvasta tai tahallisesta laiminlyömisestä. Oleelliset sopimuvelvollisuudet ovat velvollisuuksia, joiden asianmukainen täyttäminen vasta mahdollistaa sopimuksen täytäntöönpanon, ja joiden noudattamiseen asiakas voi säännöllisesti luottaa.

4. Jos toimitetuissa tuotteissa on selvästi näkyviä materiaali- tai valmistusvikoja (mukaanlukien kuljetusvahingot), pyydämme asiakasta ilmoittamaan asiasta välittömästi kuljetusyhtiölle ja ottamaan mahdollisimman nopeasti meihin yhteyttä. Virheilmoituksen tekemättä jättäminen tai yhteydenoton laiminlyöminen ei vaikuta kuluttajan lainmukaiseen virhevastuuvaatimukseen. Ilmoitus vain tukee tavarant myyjää vaatimuksissa tavaran kuljetuksesta vastaavaa yritystä tai vakuutusta koskien.

5. Jos valmistajalla on oma takuu, asiakkaan on ilmoitettava vahingosta suoraan valmistajalle, jotta vahingonkorvausvaatimus astuisi voimaan. Tässä tapauksessa niceshops GmbH-yritys ei ole vastuussa takuusta.

13. Virhevastuun rajoitukset

1. Asiakkaan vahingonkorvausvaatimus yritykselle niceshops GmbH ei päde, elleivät niceshops GmbH tai sen edustajat ole toimineet tahallaan tai huolimattomuudesta johtuen asiaankuulumattomasti.

2. Virhevastuulla ei ole rajoituksia mitä tulee hengenvaaran aiheuttamiseen, ruumiin ja terveyden vahingoittamiseen, tai sopimusvelvollisuuksien tahalliseen tai huolimattomuudesta johtuvaan oleellisten sopimusvelvollisuuksien laiminlyömiseen. Poikkeuksena ovat myös tapaukset, joissa virhevastuu on pakottavasti voimassa johtuen tuotetakuusta, sopimushetken veloista tai muista velvollisuuksien laiminlyömisestä tai deliktivelvoitteista ja jotka koskevat materiaalisen vahingon korvaamista. Oleelliset sopimusvelvoitteet ovat velvoitteita, joiden täyttäminen vasta mahdollistaa sopimuksen asianmukaisen täytäntöönpanon ja joiden noudattamiseen asiakas voi säännöllisesti luottaa.

14. Kuittausoikeus, panttioikeus

1. Asiakkaalla ei ole oikeutta kuitata saataviamme, elleivät asiakkaan vastasaatavat ole riidattomia ja lakimääräisiä. Asiakas on oikeutettu kuittaamaan saatavamme, jos vahingot tai vastasaatavat koskevat samaa kauppasopimusta.

2. Asiakas saa vain silloin käyttää panttioikeuttaan, jos hänen vastavaatimuksensa koskee samaa kauppasopimusta.

15. Tietosuoja

Tietosuojan ehdot löydät Tietosuojaselosteesta.

16. Yleisten toimitusehtojen muutokset / oikeus muutoksiin

Meillä on oikeus muuttaa näitä yleisiä toimitusehtoja yksipuolisesti, jos se on välttämätöntä jälkikäteen syntyneiden yhdenmukaisuushäiriöiden poistamisen tai muuttuneisiin laillisiin tai teknisiin edellytyksiin sopeutumisen takia. Ilmoitamme asiakkaille muuttuneiden sääntöjen sisällöstä asiakkaan viimeksi ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Muutoksesta tulee osa sopimusta, jollei asiakas ilmoita kieltäymymisestä kuuden viikon kuluessa ilmoituksen saapumisesta kirjeitse tai tekstimuodossa.

17. Salvatorinen lauseke

Jos yksi näiden yleisten toimitusehtojen ehto muuttu pätemättömäksi, se ei vaikuta muiden jäljelle jäävien ehtojen pätevyyteen.

18. Sopimuksen kieli
Sopimuksen solmimiseen käytettävä kieli on saksa.

19. Sopimusoikeus

Sopimukseen sovelletaan itävaltalaista oikeutta.

20. Sovitteluelin ja verkkoneuvonta riitatojenratkaisuun

Pidämme velvollisuutenamme osallistua riitatapauksissa Internetin oikeusasiamiehen sovitteluprosessiin: www.ombudsmann.at

Ongelmatapauksissa voit tehdä valituksen tämän foorumin kautta, ja riippumaton riitojenratkaisutaho käsittelee sen: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Meidän sähköpostiosoitteemme: office@niceshops.com

Perustuu toimitusehtojen mallille, jonka on laatinut ZANTHIER & SCHULZ